Sabotage

I förmiddags när jag satt vid datorn hörde jag hur det smällde utanför balkongen. Trodde inte att det var något allvarligt, kanske något från dammbygget här utanför, men när jag tittade ut på balkongen låg det en smulig pizzakartong på golvet. Blev ganska så sur för min första tanke var att någon kastat in den tomma och använda pizzakartongen på min balkong med flit, någon som blivit sur över något jag skrivit här på bloggen och ville sabotera. Men efter att ha varit ute idag så märkte jag att det blåste en del så förmodligen hade kartongen blåst in på min balkong från någon granne. Slarvigt av den eller de som lämnat en pizzakartong ute över natten tycker jag i alla fall. Jag fick ju bära ner den i soprummet.

Var i Solna Centrum i förmiddags och handlade mat på ICA samt åt lunch på en jättegod wokrestaurang. Maten är alltid lika bra där, det är fräscha krispiga grönsaker blandat med biff eller kyckling och smaksatt med en god sås. Man mår alltid bra efter att ha ätit där, det är utan tvekan den bästa restaurangen i Solna Centrum.  

 Wok

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Kommentera

