Harry Potter igen

Dagens inlägg kommer också handla om Harry Potter, men inte filmen denna gång utan boken. Igår kom ju den sista boken i serien ut, Harry Potter and the Deathly Hallows. Eftersom jag har alla de tidigare böckerna i serien så ville jag så klart ha även denna, så jag åkte in till stan i går förmiddag och köpte ett exemplar. Hade sett på en av kvällstidningarnas hemsidor att Bok & Bild på Drottninggatan i Stockholm hade det lägsta priset så jag köpte boken där. Kostade endast 139 kronor vilket är att jämföra med runt 200 kronor i de flesta andra affärer, så det var ett fynd. Har bara läst ett kapitel än så länge men jag kommer inte skriva något om bokens handling här eftersom jag inte vill förstöra nöjet för er som ska läsa boken.

Harry Potter

Andra bloggar om: , ,

2 Responses to Harry Potter igen

  1. Frosundakillen skriver:

    Hehe, den tanken slog mig faktiskt också igår….

  2. Roger skriver:

    Bra att du inte läste ut hela boken på en gång. Då har du ju något att göra på jobbet i veckan, nu när semestern är slut. Göm bara boken bakom något som ser ut att ha med arbete att göra. 🙂

Kommentera

