Kul händelse på Vi

Idag när jag kom hem från jobbet så gick jag in i den lokala lilla Vi-butiken här i Frösunda eftersom jag behövde handla en del saker. När jag kom till kassorna så stängde en kille precis den ena av de två som var öppna och vid den som fortsatte  vara öppen blev det snabbt kö. Men killen som stängt sin kassa såg mig komma och öppnade den igen för min skull. Han sa något med att jag kan ju ta dig också. Det var verkligen snällt gjort, kanske såg han att jag inte hade så många varor och tyckte jag borde slippa kön vid den andra kassan där folk hade handlat betydligt mer. Nu har Vi stigit i mina ögon!!! Läs ett av mina tidigare inlägg om Vi här.

Andra bloggar om: , ,

2 Responses to Kul händelse på Vi

  1. Strumpan skriver:

    Vi i Frösunda är man inte välkomme till, personalen räknar och packar upp varor istället för att ta hand om oss som står i kassakön.
    Sedan var skall man parkera??
    Nej det finns mycket trevligare affärer där man kan parkera och känna sig välkommenpå väg hem från jobbet.

    Vi Frösunda har missat mig som kund.

    SS

  2. Roger skriver:

    De misstänker nog att du är den mystiske bloggaren och ger dig specialservice för att du inte ska dra butikens namn i smutsen. 🙂

Kommentera

