Varmt Solna Centrum

Var i Solna Centrum i förmiddags och handlade som vanligt. Brukar göra det på lördagar, så har det varit de senaste fem åren. Tycker det är ett väldigt trevligt centrum, lagom stort men de har det mesta. Jag kan rekommendera besök på Åhléns (väldigt bra urval av dofter), Järnia, kaffe- och tehandeln, samt Systembolaget som efter en lång väntan äntligen fick självplock i affären för några år sedan. Dessutom tycker jag ICA-affären är väldigt bra, läs mer om det här. Det enda problemet är att det blir väldigt varmt i centrumet, eftersom hela taket är av glas så skiner solen rakt igenom och ner på alla som går i centrumet. Det gör att det väldigt lätt blir varmt där inne hela året runt, även på vintrarna när det är minusgrader utomhus. Men jag har hört att planer finns på att bygga om centrumet, så vi får se hur det kommer bli längre fram.

Solna Centrum Bild

Andra bloggar om: , , , , ,

One Response to Varmt Solna Centrum

  1. […] skrivit om här, nämligen att det är för varmt i Solna Centrum. Läs mitt inlägg om detta här. Jag tycker det är bra att det är fler som uppmärksammat detta och inte bara jag. Jag tycker […]

Kommentera

