Radisson SAS Hotel

På andra sidan motorvägen, på vägen ner mot Brunnsviken ligger Radisson SAS Hotel. Det verkar vara fint, i alla fall utifrån sett. Vi som bor i Frösunda har fått hem reklam därifrån där det står att de serverar brunch varje söndag förmiddag nu under hösten. Det vore kul att prova på, får ta med mig någon dit en söndag framöver. Det kostar en del, 225 kronor per person, men om det är bra mat så är det värt priset. Radisson SAS Hotels är en kedja som finns på andra ställen också, det jag alltid funderat på är vad kopplingen till flygbolaget SAS är. Kan det vara så att det är SAS som äger dessa hotell eller är de sponsor av något slag? 

Radisson SAS Hotel

Andra bloggar om: , , , ,

4 Responses to Radisson SAS Hotel

  1. Norsen skriver:

    Rekommenderas till det bästa! Jag har varit där tre gånger på brunch senast i söndags. Mycket att välja på. Barnbarnen åt så det knakade. Det fanns bla kladdkaka som efterrätt.

  2. Frosundakillen skriver:

    Kul att höra att ni båda är nöjda med era besök på Sas Radisson, nu måste jag bara boka en tid för brunch, hehe.

  3. Pawel skriver:

    Vi, jag och min fru, var på deras brunch i maj. Jag tycker att det var mycket god mat, trevlig atmosfär så jag kan rekommendera SAS Radisson’s brunch i Frösundavik.
    Vi planerar att gå dit igen. Bätsa hälsningar till alla Fräsundabo !

  4. Roger skriver:

    Radisson SAS är ett av varumärkena inom Rezidor-gruppen. Tidigare var SAS delägare i hotellgruppen Rezidor, men sålde sina 75 procent i samband med att Rezidor börsnoterades härom året. Hotellen heter dock fortfarande Radisson SAS och finns lite här och där i världen.

    Radisson SAS är de finaste hotellen inom Rezidor-gruppen. Jag bodde själv en gång på Radisson SAS i Berlin, ett femstjärnigt hotell med galet bra restaurang och en frukostbuffé som var gudomlig…

Kommentera

