Ikväll är det Halloween

Läste i tidningen i morse att det är idag den 31 oktober som är riktiga Halloweendagen, det är alltså ikväll som man ska fira och klä ut sig. Eftersom det är på en vanlig vardag här i Sverige så antar jag att de flesta väntar med firandet till helgen. Personligen älskar jag Halloween, tycker det är en mysig och rolig tradition. Dock klär jag inte ut mig längre, det förekom mest när jag var yngre. Men med detta inlägg vill jag önska er alla en Happy Halloween!

 Halloween Spöke

Andra bloggar om: , ,

One Response to Ikväll är det Halloween

  1. Matthe skriver:

    Man får väl tacka och bocka och önska dig en så trevlig halloween tillbaka 😀
    Det kom inga och knackade dörr igår, men precis som du sa, de flesta väntar nog till i helgen. Sen att det egentligen inte är en svensk tradition att gå ut, klä ut sig och påtvinga sig godis under hot, gör det ju inte mindre roligt, kommersiella jippon är alltid roligt 😉

Kommentera

