World of Warcraft räddar liv

Nu är det bevisat, World of Warcraft  kan komma till väldigt stor nytta ibland. Det kan till och med rädda liv, läs denna artikel så förstår ni. World of Warcraft ÄR bra!

Andra bloggar om: , , ,

8 Responses to World of Warcraft räddar liv

  1. Lillpap skriver:

    HAHA klock rent fet värt xD

  2. Roger skriver:

    Jag har inget dåligt inflytande på någon, Matthe! Jag har hög moral. Och herr Frösundakille behöver inte förledas, han förleder sig själv så duktigt (nu blir jag GARANTERAT censurerad…)

  3. Frosundakillen skriver:

    Halloj! Jo, jag har nästan fallit i dvala. Har varit förkyld några dagar och inte haft ork eller lust att skriva men nu är jag bra igen och ska snart publicera nya tankar och åsikter. =)

  4. matthe skriver:

    Har du fallit i dvala christer, får snart abstinens…

    Men skojåsido… vad har du för dig, du skriver inte! Formsvacka?
    Roger har säkert gjort någonting med dig… han har ett dåligt inflytande på dig (f´låt roger)
    mehhe see you

  5. schmoopy skriver:

    HAHHAHAHAHA

    lame

  6. matthe skriver:

    Självklart är en hälsosam blandning det bästa.. måste det antingen vara det ena eller det andra? Dessutom är artikeln den fånigaste jag sett poå flera år, borde inte fått ha tryckts överhuvudtaget. Den pojken borde nog sluta spela….

  7. Thomas S. skriver:

    ”Komma till väldigt stor nytta ibland”?? Allt kan ju bli positivt genom ”statestik” beroende på vem beställaren är. Nog är det sundare med bra mat och typ promenader, jogging och simning. Att leva livet och finna spänning framför en dataskärm?? Nja, det ger kanske andra erfarenheter och upplevelser. Men hur stor nytta och sundhet ger det? Möjligtvis blir man mer stresstålig och klarar köerna på Vi och ICA samt upphetsningen att inte finna P-platser inom Frösunda.

  8. Roger skriver:

    Haha, jag har inte ens kommit till level 1 och jag vet ändå att man ska ”spela död” när man blir angripen av vilda djur. Det fick man väl lära sig på lekis typ? 🙂

    Men det känns tryggt att veta att du kan freda dig om du blir attackerad av en folkilsken älg i Frösunda. Det fungerar säkert också på fotbollshuliganer när ni får nya arenan som granne. 😉

Kommentera

