Shattered Halls

Gjorde instansen Shattered Halls i World of Warcraft med min rogue i förrgår, och det gick hur bra som helst. Vi gjorde hela instansen på under en timme och ingen dog. Det är väldigt bra med tanke på att det var en pickup-grupp och att det var en lvl 70 instans. Kände ingen av de som var med i gruppen.

Ofta är detaljerna i spelets miljöer intressanta, bara man tar sig tid att se dem. Se bara på bilden nedan från Shattered Halls, de två stora statyerna föreställande orcer ser mäktiga ut.

Shattered Halls

Andra bloggar om: , , , , , ,

8 Responses to Shattered Halls

  1. Frosundakillen skriver:

    Haha, vad fånigt detta inlägg låter idag. Idag gör man heroics för lvl 80 på typ 15-20 minuter med en pug om gruppen är bra. Det är svårt att fatta att man förr var nöjd med under en timme för en vanlig instans! Utvecklingen har verkligen gått framåt.

  2. Kim skriver:

    Äh är ju hur lätt som helst att lvla, försök bara hitta en sida med tips, google is your friend!

  3. Jens skriver:

    Jag spelar wow och det är kul men det tar en tid att levla och få skille höga nog…
    Som fishing det tar en jävla mycket tid att få upp…

  4. Roger skriver:

    …och som vanligt sitter jag helt förstummad och gapar. Jag begriper mig verkligen inte på A) fantasy i allmänhet eller B) den typen av spel. Men jag är ganska övertygad om att ett stort grattis är på sin plats. 🙂

  5. Frosundakillen skriver:

    Haha.

  6. matthe skriver:

    jag vet inte, bullar?

  7. Frosundakillen skriver:

    Ja, vad annars? 🙂

  8. matthe skriver:

    det luktar wow?!

Kommentera

