Frösundafilm

Har nu för första gången spelat in en kort film som visar hur det ser ut i Frösunda! Fick önskemål om detta från en läsare för några veckor sedan, och jag tyckte det var en väldigt bra ide. Ja, jag vet att det inte är någon bra bildkvalitet på filmen, men det är bara ett första försök. Ska göra fler filmer framöver med bättre bildupplösning, behöver bara en bättre kamera först. Men säg vad ni tycker om filmen och kom gärna med mer tips och idéer.

Andra bloggar om: , , ,

9 Responses to Frösundafilm

  1. Perre skriver:

    Till Frösundakille!
    Jo jag på på ”Höjden”! Maila mig på rockygenes@msn.com så har vi etablerat kontakt!

  2. Frosundakillen skriver:

    Ja, samarbete kan ju alltid vara bra. Du bor alltså här i Frösunda?

  3. Matthe skriver:

    Ja du, den musiken känner man ju igen ;), men visst är det mord alltid… överallt, jämnt

  4. Perre skriver:

    Har en bra filmkamera ochbra redigeringsprogram (behärkar doch inte de senare) Om du vill kan vi tillsammans göra en filmsnutt om Frösunda!

  5. Frosundakillen skriver:

    Tack för era kommentarer. Det är lite överraskande att två av er förknippar musiken med dramatik och mord. Musiken har inget alls med det att göra, den skildrar vackra skogsmiljöer och är hämtad från ett fantasyspel.

    =)

  6. m skriver:

    Fin fint. 🙂 Bra film. 😀

  7. Roger skriver:

    Dramatisk musik! Jag väntade på att det skulle dyka upp ett lik någonstans. Men det är ju lugna fina Frösunda hela vägen. 😉

    Och var är du själv? Jag hade hoppats att du skulle promenera omkring som Herman Lindkvist och berätta i målande ordalag om vad vi ser. Jag kan ställa upp som kameraman nästa gång så kan du sköta snacket. 🙂

  8. ThomaS skriver:

    Spännande och välgjort med lugna kamerarörelser. Skum och bra miljö. Jag tror jag vet vem mördaren är.

  9. Carsten skriver:

    En bra film med en mästerlig ljudsättning! Vad är det får låt/artist?
    Låter som filmmusik.

    Ser fram mot flera filmer! Kul ide.

Kommentera

