Frösundakaninen

Nu har jag lyckats fånga en av kaninerna i Frösunda på bild! När jag var på väg hem från jobbet idag och hade gått förbi Ballongberget så fick jag syn på en kanin vid den lilla parken i Frösunda. Som tur var hade jag kamera med mig och kaninen var inte alls rädd när jag kom nära, den hoppade runt lite men satt sedan snällt still så jag kunde fota.

Kanin i Frösunda

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

 

4 Responses to Frösundakaninen

  1. m (skytteholmarN) skriver:

    Jag tror nog att den där kaninen kan få leva trots allt. 🙂

  2. ThomaS skriver:

    Hemkommen från fjällen där jag levt bland björnar, järvar, lo, älg och ren, vill jag varna även för kaniner. Var försiktig. Dom hugger mot strupen.

  3. Matthe skriver:

    Mr. M wouldn’t shoot one of them cuties now would he?

    Herr frösunda, tänkt att fånga en och ha på balkongen?
    En dam-magnet (förtydligande bindesstreck) starkare än den där får du leta efter.

    Du kan starta en namntävling för den också!
    Förslag: Helmut the Bunny

  4. m (skytteholmarN) skriver:

    Aww. 🙂

Kommentera

