Det finns många företag

Det finns många företag i Frösunda. Det märker man när man går runt i området och läser på de byggnader som är kontorshus. Se bara på detta hus på bilden, sju företag står uppradade på fasaden. Kanske ett på varje våning? Hur som helst så känner jag bara till ett företag av dessa sju, nämligen Myresjöhus. Någon som vet något om de övriga?

Företag

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

 

2 Responses to Det finns många företag

  1. Roger skriver:

    Jag är djupt medveten om att jag är yrkesskadad, men jag känner faktiskt till flera av företagen. Gartner är ett välkänt internationellt it-analysföretag, de undersöker till exempel mobilmarknaden och gör prognoser för dess tillväxt mm. Infosphere sysslar med omvärldsbevakning, jag har till exempel sett undersökningar som de gjort om bilden av Sverige utomlands. Scancoin sysslar med kontanthantering, till exempel uttagsautomater och sedelräknare. Och Myresjöhus tillverkar… ja, småhus helt enkelt.

  2. m (skytteholmarN) skriver:

    Känner faktiskt inte igen någon av de företagen. 😛

Kommentera

