Tillbaka

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden! Efter tio dagars frånvaro ska jag börja skriva här igen. Var har jag varit då, kanske en del undrar. Jo, jag har varit på en helt underbar resa i norra Italien. Har mest varit i Toscana som är ett fantastiskt område. Jag kommer att skriva om min resa och lägga ut många bilder från den på bloggen framöver så det blir inte så mycket Frösunda på ett tag. I detta inlägg får ni nöja er med en bild från lutande tornet i Pisa där jag var på resans andra dag. Det var fint där men ofantligt mycket turister, det kommer fler folk dit än man kan tro för att beskåda detta torn.

Lutande tornet i Pisa

Lutande tornet i Pisa

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

One Response to Tillbaka

  1. Lillpap skriver:

    Ser himmla finnt ut skulle villa åka ditt någon gång i livet. =)

Kommentera

