Inga nya inlägg på ett tag

Ni som läser denna blogg märker att jag inte skrivit så mycket sedan i juli. anledningen är helt enkelt att jag inte hunnit. Sedan jag började jobbet har det varit väldigt mycket att göra. Det har inte funnits tid att kolla upp vad som händer i Frösunda och skriva om det här. Dessutom har jag börjat på gymmet här i Frösunda vilket också tar av min tidigare bloggtid. Ni kan förresten läsa om det gymmet i ett tidigare inlägg genom att besöka denna länk.

Men jag kommer tillbaka när saker lugnat ner sig lite här och när det händer mer i Frösunda, var så säkra.

Flygbild över Frösunda

Flygbild över Frösunda

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 Responses to Inga nya inlägg på ett tag

  1. Frosundakillen skriver:

    Nej, bloggen är inte alls nedlagd. Ett nytt inlägg kom idag som du ser. =)

  2. Larra Pee Akttars skriver:

    Är bloggen nedlagd nu efter 20 dgars tystnad? Bara så jag vet om jag skall kolla in den något mer.

  3. Frosundakillen skriver:

    Bilden är från 2007 så den är ett år gammal.

  4. Frösunda börjar se rätt mäktigt ut. Är den där bilden ”ny”? 🙂

Kommentera

