Regnbågen kom fram!

Idag när jag gick hem från stationen var det oväder ute, det blåste och duggregnade lite. Samtidigt så lyste solen svagt och när jag gick uppför backen mot Frösunda uppenbarade sig en stor regnbåge över himlen! Den var jättefin och jag tog genast bild på den. Tyvärr märks det inte på bilden hur tydlig och stor regnbågen verkligen var men det var det bästa som gick att få fram med kameran.

Regnbåge över Frösunda

Regnbåge över Frösunda

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 Responses to Regnbågen kom fram!

  1. ThomaS skriver:

    Fiin. Men vad kan samhället göra för att färgseendehandikappade skall kunna njuta av r-bågen och finna skatten vid dess fäste?

  2. Lasse Gustafsson skriver:

    Jag ser den! Den är jättefin!!

    Men det beror kanske på att jag verkar med måleri och oljefärger, för att få tiden att bli värdefull.

  3. a skriver:

    Haha, kommer bögfestivalen att vara i Frösunda nästa år tro? 😉

Kommentera

