Tårta till Halloween

Jag var ju tvungen att fira Halloween på något sätt, så igår köpte jag en färsk Halloweentårta från Thelins konditori här i Frösunda. Det brukar vara säkra kort, deras tårtor vid påsk och jul är underbara, och även denna tårta var fantastisk. Den smakade väldigt bra och man kände att grädden var färsk. Dock kunde det ha varit lite mer dekoration på, kanske ett ansikte ditmålat så det verkligen såg ut som ett pumpahuvud. Men jag ska inte klaga, det är inte alla som har ett modernt och proffisgt konditori på gångavstånd från sina hem.

Halloweentårta från Thelins konditori

Halloweentårta från Thelins konditori

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

5 Responses to Tårta till Halloween

  1. Signe skriver:

    Men du glömde ju klaga över att tårtan var dyr…

  2. Kalle skriver:

    Vilken härlig tårta! Thelins gör verkligen bra saker.

  3. Frosundakillen skriver:

    Haha, nej nej, jag har (tyvärr) inte ätit hela tårtan själv. Jag hade några besökare som hjälpte mig med det.

  4. ThomaS skriver:

    Var det så att du smaskade i dig tårtan helst själv? Kanske helt utan tanken på oss som sitter utan. Tårta.

  5. Mikaela skriver:

    Bor du ensam? Eller har du en partner? 🙂

Kommentera

