Wrath of the Lich King 1 år idag!

Idag är det exakt ett år sedan Wrath of the Lich King släpptes. Jag minns datumet 13 november eftersom man såg fram emot den dagen länge förra året. Jag minns vad jag gjorde den dagen också, jag hade varit på gymnasiemässan i Älvsjö med mina nior och på väg hem hämtade jag mitt förbokade spel på Game i Solna Centrum. Collectors Edition så klart. Nu får man se när nästa Expansion, Cataclysm, kommer. Jag tippar augusti-september nästa år.

Haxan Halloween

Haxan Halloween

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

One Response to Wrath of the Lich King 1 år idag!

  1. Royan skriver:

    aah, nice…

    såg också fram emot det som fan förra året… nerdpowah!

    nattöppet rush !

Kommentera

