Julkalenderns dagliga bild 2

 

Så här ser rummet ut på mitt jobb. Hmm det ser bättre ut på bild än i verkligheten.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

4 Responses to Julkalenderns dagliga bild 2

  1. Jocke skriver:

    Fritzl rummet !

  2. matthe skriver:

    Skillnad från förr, är det ditt nya kontor? PÅ skola jag tror det är?

    • Frosundakillen skriver:

      Ja, det är mitt nya rum sedan ett halvår tillbaka men på samma skola som du gick. Jag fick ju flytta till övervåningen eftersom korridoren där jag satt förut numera är ombyggd till förskola.

  3. Viktor skriver:

    Där har man ju suttit ett antal gånger! 😛

Kommentera

