Semmeltider

Var inne på Thelins idag och för första gången tog jag en bild inifrån konditoriet! Jag har inte riktigt vågat det förut men idag fick jag min chans och med mobilkameror kan man fota ganska diskret. Som ni ser så finns det fina tårtor och även semlor eftersom det är säsong för semlor nu. Thelins har väldigt goda semlor, de är perfekta. Lagom torr bulle, lagom mycket grädde som är färsk och mandelmassan smakar inte för mycket. Jag som inte alls gillade semlor förr, men sedan jag smakat Thelins för tre år sedan så är jag fast, de är verkligen värda att prova. Konstigt bara att de förvarar semlorna längst ner som ni ser på bilden, de borde väl stå på en bättre skyltad plats så här i semmeltider?

Tårtor och semlor

Varför förvaras semlorna allra längst ner?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

One Response to Semmeltider

  1. Frida skriver:

    Det ser gott ut. Jag har själv aldrig vågat fotografer a i ett konditori. eller aldrig haft möjlighet. (Jag ogillar min mobilkamera och min vanliga kamera är liksom lite stor och otymplig)

Kommentera

