Har fått Cataclysm Beta!

Blev jätteglad idag när jag märkte att jag blivit utvald av Blizzard att få spela Betaversionen av kommande Cataclysm! Det tog lite tid att ladda ner men nu är den igång och jag håller på att levla upp en Goblin. Wow har helt plötsligt blivit roligt igen!

Cataclysm

Cataclysm

Cataclysm

Cataclysm

Goblin

Goblin som jag levlar upp

 

The Barrens

The Barrens

Vashj'ir

Vashj'ir

Hyjal

Hyjal

Tanaris

Tanaris

The Maelstrom

The Maelstrom

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

6 Responses to Har fått Cataclysm Beta!

  1. Micke skriver:

    Dude Skulle man kunna få köpa det av dig eller få prova ? adda mig på msn i så fall Dexx0@hotmail.com

  2. albin skriver:

    vars har man ens chans att få beta, kan ngn länka vars man ””’ beställer” erllr frågar om man får lira beta?

    • Frosundakillen skriver:

      Hej! Man beställer inte betan, man fyller i intresse om att få testa betan på hemsidan för sitt Battlenet account. Sedan blir man utvald av Blizzard om man har tur. Tyvärr är det nog för sent att anmäla sig nu.

  3. kanskeinte skriver:

    Jag gjorde något fult och köpte min Cataclysm beta från ebay.de. De tillåter att man köper/säljer virtuella grejer. Sökte bara på http://shop.ebay.de/?_from=R40&_npmv=3&_trksid=m570&_nkw=Cataclysm+Beta+Key

  4. Maciekish skriver:

    Och det finns inget NDA som reglerar skärmdumpar o dylikt denna gång?

Kommentera

