Värsta värmen

Det är alldeles för varmt nu, men det har väl alla märkt så det var kanske ett onödigt påstående. Men jag hoppas denna extrema hetta dämpas snart, det är inte kul när det är 27 grader inomhus och 30 grader ute. Man blir svettig av minsta ansträngning och till slut orkar man inte göra något. Fläkten går för fullt här hemma i Frösunda. Det här är det varmaste julivädret sedan 1994 enligt SMHI och jag minns hur varmt och jobbigt det var då, så SMHI har rätt för en gångs skull.

Obey the sun

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

2 Responses to Värsta värmen

  1. Greta skriver:

    Visst är det jobbigt med värmen. Stomipåsen korkar igen. Många av min vänner lider hårt på ålderdomshemet. Vi gamla torkar ut. Rullstolarna går trögare. Internet slöas ned. Och usch vad mycket snö det var i vinter. Kunde inte gå ut utan att lårhalsen gick av. Besvärligt, besvärligt. Hoppas det blir bättre snart…

    • Frosundakillen skriver:

      Du är rolig du. Du har ju svarat på flera av mina inlägg fast under olika namn. Men jag ser din IP-adress så jag vet att du är samma person. =)

Kommentera

