Nöjd med kemtvätten

Ni kanske minns att jag i maj skrev om kemtvätten i Frösunda som lagts ner, och att jag var besviken över det. Det finns ju dock en till kemtvätt i området och jag bestämde mig för att gå dit för att få min stora matta tvättad. Och jag blev verkligen nöjd. Den äldre kvinnan som jobbar där var hur trevlig som helst och försäkrade att ”inget dåligt kommer hända mattan”. Resultatet blev verkligen bra när jag fick tillbaka mattan en vecka senare. Fick dessutom rabatt eftersom jag bor i Frösunda. Bättre kan det väl inte bli.

Kemtvätten i Frösunda

Läs även andra bloggares åsikter om ,

2 Responses to Nöjd med kemtvätten

  1. Marie skriver:

    Jag rekommenderar å andra sidan den här kemtvätten varmt — åker dit fast jag inte bor i Frösunda. Har tvättat kläder och mattor och lagat/sytt om kläder och alltid blivit helnöjd. Otroligt rar tjej som oftast jobbar där!

  2. johan skriver:

    OBS Den kemtvätten är det stor varning för, dom kan absolut inte sin sak, och försök inte få dom att sy upp något, för mig har det blivit så mkt fel efter gång o gång så nu är det portade bland mina butiker

Kommentera

