Glad Påsk!

Glad Påsk till alla er som läser denna blogg!

Påsk 2011

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 Responses to Glad Påsk!

  1. Åsa skriver:

    Hej,
    Brukar du handla dina blommor hos Tant Gröns Blomster i Frösunda? Jag kikade in där i dag när jag var på väg till posten. Fint utbud av diverse ovanliga krukor och grejer, fina blommor och mkt trevlig expedit (ägaren kanske?). Jag köpte bara en liten kruka med pärlhyacinter, sedan stack jag snabbt därifrån för att inte bli av med en massa pengar.

    • Frosundakillen skriver:

      Hej! Har faktiskt tänkt handla där men det har aldrig blivit av. Köper så sällan växter, och när jag väl gör det åker jag till Plantagen och köper flera på en gång eller så blir det någon blomsteraffär i Solna Centrum.

    • Frösundabo sen -98 skriver:

      Jag har handlat där några gånger. Jag tycker de har ett bra utbud för att vara en så liten affär, och personalen är alltid trevlig. Priserna är inte direkt låga men inte heller avskräckande.

  2. ThomaS skriver:

    Grilla är bara förnamnet.

  3. ThomaS skriver:

    Månader kommer och går
    men din blogg består.
    Bra kämpat CJ.
    Snart är min trädgård klar för ett besök.

Kommentera

