Fick gratis kaffe!

Fick sms idag om att jag hade paket att hämta. Hade ingen aning om vad det kunde vara eftersom jag inte beställt något senaste tiden. När jag hämtade ut paketet såg jag att det var från Nescafé, de har ju min adress eftersom jag köpte en kaffemaskin därifrån i julas, en Dolce Gusto Circolo. Blev oerhört glad när jag öppnade paketet hemma och såg att det innehöll två kartonger med kaffekapslar! Det var två nya smaker från Zoegas och jag fick dem helt gratis! Det är 16 kapslar i varje kartong så totalt 32 vilket är väldigt generöst! Är så glad att fler kända kaffemärken börjar komma som kapselform och det är extra kul att Zoegas valt att ha sina kapslar för Nescafés apparater, eftersom de är de bästa kaffemaskinerna i tester som gjorts. Nu hoppas jag bara att Classic också börjar komma med kapslar och att de också väljer Nescafés apparater.

Zoegas kapselkaffe

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer inaktiverade.

