Se döden på dig väntar

När jag gick till Solna Station i morse för att åka till jobbet såg jag denna döda ekorre ligga mitt på asfaltsvägen. Undrar hur den dog, den låg så fint och perfekt där mitt i vägen och det fanns inga tecken på våld eller olycka.

Ekorre

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 Responses to Se döden på dig väntar

  1. skytteholmarN skriver:

    varför begravde du den inte?

    • Frosundakillen skriver:

      Men vad tror du egentligen, tror du jag har tid att stanna och börja hålla på med ett dött djur när jag ska iväg till jobbet på morgonen? Och även om jag haft tid skulle jag inte begravt ekorren, man vet ju inte vad kroppen varit med om i form av infektioner eller sjukdomar.

  2. ThomaS skriver:

    Ålder C. Någé som ev. kan drabba de flesta.

  3. Johanna Graf skriver:

    Neeej, vad sorgligt!

Kommentera

