Vi blir Hemköp!

Idag när jag var och handlade på Vi i Frösunda efter jobbet fick jag höra att butiken kommer bli Hemköp om två veckor! Blev jätteförvånad, för jag har inte sett någon info om det alls förut. Jag råkade bara höra idag hur en som satt i kassan pratade om detta med en kund. Jag frågade sedan han som satt i kassan och han bekräftade det. Så nu är en epok i Frösunda över, Vi-butiken försvinner! Tydligen kommer fler butiker i Stockholmsområdet bli Hemköp, läs mer om det här.

Hemköp

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 Responses to Vi blir Hemköp!

  1. Johan skriver:

    Alla Vi-butiker försvinner. Eller försvinner och försvinner, gör som till andra Axfood-kedjor.

  2. KimGM skriver:

    Om du har en Vi-kort så har de skickat hem information angående att Vi blir Hemköp. Vi fick brevet i augusti.

    Jag ser framåt till att Vi blir Hemköp. Och jag hoppas att snart får vi ännu fler butiker i Frösunda. 🙂

Kommentera

