Inget mer bloggande

Idag har jag bestämt mig, det blir inget mer bloggande om Frösunda. Jag orkar verkligen hålla på och skriva inlägg här eftersom det tar alldeles för mycket tid. Så jag tackar för mig och de här åren som varit. Hoppas ni som är intresserade kan hitta info om vad som händer i Frösunda och Solna någon annanstans. Hej då!

Pandaren

4 Responses to Inget mer bloggande

  1. johannagraf skriver:

    Jättetråkigt att höra, men samtidigt förstår jag, att om det inte känns lustfyllt längre, så måste man ta en paus. Jag hoppas ändå att du återkommer i någon form framöver, kanske med en annan slags skrivande, eller bara som Facebook-skribent.
    Allt gott och fortsätt bry dig om Frösunda!
    Johanna Graf

  2. Hej!

    Tråkigt men fullt förståeligt. Jag har ju också en blogg, och inläggen blir långt ifrån så många som dina har varit. Det tar tid och kraft.

    Tack för insatsen! Du har ofta varit först med ”breaking news” och har dessutom gjort en hel del insiktsfulla ”observationer” i både smått och stort.

    Lycka till vad-det-nu-blir som du tar dig för med den tid du frigör och Glad Påsk!

    Hälsar Peter

  3. Frösundabo sen -98 skriver:

    Själv är jag ingen clupea harengus och befann mig i Frösunda hela dagen i går.

  4. ThomaS skriver:

    Jaha.
    Du har kämpat väl med dina inlägg och information om Frösundas väl och ve. Å visst krävs det tid, kraft och idéer för att hålla en blogg vid liv. Hur som CJ. Du skall ha tack för den tid du låtit bloggen leva. Frösunda fortsätter givetvis förändras och expandera, men vi får hämta informationen på annat håll. Kanske ringa eller besöka dig. Det blir nog trevligare om lite mer besvärligt. Men vá fan. Lite får man bjuda till, eller hur?
    Ha det gott och väl.
    ThomaS

Kommentera

