April, april

Det var flera som gick på mitt aprilskämt igår, om att jag ska sluta blogga. Inte en enda av de som kommenterat verkar ens ha misstänkt att det kunde vara ett skämt! Men alla kanske inte heller reagerade över att det var första april igår.

Jag kommer fortsätta blogga om Frösunda och Solna, det är ju mycket på gång nu så ingen idé att sluta. =)

April, april

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

7 Responses to April, april

  1. SkytteholmarN skriver:

    Ja, där fick du mig allt. Ha Ha.

  2. Haha! Jo, jag tänkte faktiskt tanken att det kunde vara ett aprilskämt. Men ditt meddelande var så korthugget så jag fick känslan av att det var något tråkigt som gjorde att du plötsligt skulle sluta blogga – så jag ville inte antyda att det lät som ett aprilskämt…

    Bra att du fortsätter!

    Du förresten – jag håller på och skriver ihop texterna till nästa nummer av Frösundabladet (som kommer att heta Frösundasfären). Kanske vill du skriva något som tas in i tidningen? Hör av dig i så fall…

    • Frosundakillen skriver:

      Ja, men jag skrev just korthugget eftersom inlägget inte var seriöst menat. Hade jag verkligen velat sluta med bloggen hade jag kommit med en utförligare förklaring.

      Vad kul att du vill ha med mig som skribent i tidiningen. Kan dock inte komma på något speciellt att skriva om just nu, men känn dig fri att botanisera bland mina inlägg och ta något härifrån som verkar intressant. Du får gärna publicera saker härifrån i tidningen och hänvisa till bloggen. =)

      • Frösundabo sen -98 skriver:

        Du får tyvärr revidera din smått triumfatoriska förtjusning över att inte en enda av dem som kommenterat ens verkar ens ha misstänkt att det kunde vara ett skämt.

        Uppenbarligen läste du inte min kommentar ordentligt. Jag skrev att jag inte var någon sill och inte heller blev utlurad ur Frösunda på hela dagen.

        Precis som du själv skriver tyckte jag inlägget var alldeles för korthugget för att vara trovärdigt. Hade du verkligen tänkt lägga av, hade inlägget sett helt annorlunda ut.

        • Frosundakillen skriver:

          Bra att du inte gick på skämtet, men jag fattade inte vad du skrev igår, du skrev bara två konstiga ord och att du befann dig i Frösunda hela dagen. Kan inte vara någon som fattar vad du menar när du skriver så.

          • Frösundabo sen -98 skriver:

            Jag ville ju inte skriva det rent ut och avslöja ditt aprilskämt för samtliga läsare.

            Jag trodde faktiskt att du skulle googla clupea harengus innan du publicerade min kommentar.

Kommentera

