Bloggen fyller 5 år!!!

Jag säger Grattis till min blogg som idag fyller 5 år! Och Grattis till mig själv också som drivit bloggen så länge. Tänk att åren går så fort. När jag skapade bloggen och skrev mitt första inlägg, den 23 juni 2007, var det liksom idag midsommardagen. Jag skrev två inlägg den dagen, varav ett där jag var ganska upprörd över vilket kaos det var i affärerna dagen innan midsommarafton. Jag minns att jag var tvungen att jobba fram till lunch dagen innan midsommarafton och sedan åka och handla just när det är som mest folk i mataffärerna. Åren efteråt har jag kunnat vara ledig den dagen så man kan handla tidigare eller som i år handla två dagar i förväg vilket är ännu bättre så man slipper all hysteri.

Årets midsommar har varit ovanligt lugn vilket är jätteskönt. Hoppas alla ni som läser denna blogg får en bra sommar!

5 year anniversary Cake

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 Responses to Bloggen fyller 5 år!!!

  1. Hendrik Nyman skriver:

    Grattis till bloggen även från Ukraina!

  2. SkytteholmarN skriver:

    Ett stort grattis önskar SkytteholmarN!

  3. ThomaS skriver:

    OK, Grattis till 5 årsbloggens firande och till dig som grundare och ansvarig. Hoppas du orkar driva bloggen ytterligare många år, och delge oss som lämnat Frösunda, nyfikna och positiva inblickar och omdömen.

Kommentera

