Har bloggen blivit populär?

De senaste veckorna har min blogg fått ovanligt många kommentarer, fler än vad jag brukar få per vecka. Det är så klart kul men märkligt eftersom jag själv inte skriver lika många inlägg längre och inte är lika aktiv i bloggen som jag var under de tre första åren. När jag var som mest aktiv så längtade jag efter kommentarer men ofta blev det inte lika många som jag ville, och när jag väl fick kommentarer på inläggen blev jag jätteglad och det kändes speciellt.

Kan det vara så att det tagit dessa 5 år sedan starten 2007 för bloggen att etablera sig? Det kanske är först nu den blivit så pass känd att den blivit det diskussionsforum om Frösunda och Solna som jag ville ha för fem år sedan. Kul, men synd att det inte skedde tidigare, nuförtiden hinner jag ju inte skriva så mycket och det mesta som finns att berätta om Frösunda är redan sagt. Men det sker ju en stor utveckling i närområdet kring Frösunda så det kommer bli mycket att berätta framöver (Arenan, Mall of Scandinavia och tvärbanan tex.). Så tack alla ni som fortsätter följa bloggen trots att det inte blir så många inlägg som förr.

Nu hoppas jag bara att regnet vill upphöra, det regnade konstant hela dagen igår, hela natten och det regnar fortfarande!

Rain

Läs även andra bloggares åsikter om ,

2 Responses to Har bloggen blivit populär?

  1. Rgr skriver:

    Trodde du gillade regn. Inte så mycket folk som är ute och stojar och låter då… 😉

    • Frosundakillen skriver:

      Haha, du känner mig. Men när det regnar är folk istället inomhus och spelar hög rockmusik som stör. Eller om det är en barnfamilj så spelas det en massa barnsånger på onödigt hög volym som stör.

Kommentera

