Kallt

Fick en liten chock när jag vaknade igår lördag och såg att det var -17 grader ute. På andra håll i Stockholms län var det -20. Det var den kallaste dagen denna vinter, minns att det var lika kallt några få dagar i februari förra året. Nåja, lika plötsligt som kylan kom försvann den, för idag är det ”bara” -5 grader ute.

Kallt

4 Responses to Kallt

  1. Hendrik Nyman skriver:

    Jag tycker det ser ut som din frys.

  2. Rgr skriver:

    Härmed nominerar jag dig till Årets väderbloggare. 🙂

    • Frosundakillen skriver:

      Haha, ja. Det är tack vare blogginlägg från förra året jag kan veta hur vädret var då. Annars hade jag aldrig kommit ihåg när det senast var så här kallt.

Kommentera

