Inflyttningsfest

Denna lapp har suttit nere i porten nu i veckan. Det är en nyinflyttad granne som ska ha inflyttningsfest ikväll. Tur att inte grannen bor direkt ovanför eller under mig, jag tror därför sannolikheten är ganska liten att jag kommer störas av högljudd musik. Men om de på festen får för sig att öppna fönstren eller gå ut på balkongen och gapa och vråla, då är det kört. I värsta fall har jag alltid öronpropparna, haha.

Fest

5 Responses to Inflyttningsfest

  1. R skriver:

    Du får ordna en egen fest, så störs du inte av grannens. När ska vi komma? 😉

    • Frosundakillen skriver:

      Haha, jag är inte så mycket för att ordna fester. Men ni kan komma på besök ändå. Och jag skulle ju komma till er. =)

      • R skriver:

        Nåå? Blev det fylleslag hos grannarna?

        • Frosundakillen skriver:

          Haha, nästan. Det spelades hög musik och de hade troligen balkongdörren öppen eftersom musiken hördes så tydligt ner till min lägenhet. Men de slutade faktiskt strax efter 12 och jag satt ändå uppe och kollade på TV då, så när jag skulle sova sedan var det tyst. Mycket bättre ordning än gaphalsarna som kunde sitta här ute på gården och vråla fram till 4 på morgnarna för några somrar sedan.

Kommentera

