Gratis Tårta!

Igår skulle jag handla en tårta på Thelins i Frösunda för att ha med mig på midsommarfirandet. Döm om min förvåning när den trevliga tjejen bakom disken sa att jag får en annan tårta gratis också! Så hon gav mig en moussetårta också helt gratis! Jag blev helt paff, har aldrig varit med om något sådant förut. Hon sa att det ändå är stängt på Midsommarafton så antagligen ville de bli av med lite tårtor som riskerade att inte bli sålda. Så jag gick därifrån med två tårtor!

GLAD MIDSOMMAR till er alla!

Fick tårtan till vänster gratis!

Fick tårtan till vänster gratis!

One Response to Gratis Tårta!

  1. R skriver:

    Tårta!? När ska vi komma? 😉

    Ha en trevlig midsommar.

Kommentera

