Den nya byggnaden

Jag har varit och undersökt området kring den nya byggnaden som jag skrev om för några veckor sedan. Det är, som en läsare skrev, Sas Institute som byggt nytt kontor där. Ser ganska fint ut och det ligger ju precis här vid Frösunda, men ändå har jag aldrig varit i området förut! Jag har bott här sedan 2007 så det är lite pinsamt, men det kanske inte fanns något speciellt där innan nybygget så kanske därför man aldrig gick dit? Detta måste i alla fall vara det sista området i Frösunda som jag inte varit i förrän nu.  Vad jag vet finns det inga fler dolda platser här.

 

Denna anlagda damm är det första man ser när man kommer från Frösunda till området.

Denna anlagda damm är det första man ser när man kommer från Frösunda till området.

 

Man ser miljonprogrammets Blåkulla i bakgrunden.

Man ser miljonprogrammets Blåkulla i bakgrunden.

 

Ganska fin byggnad faktiskt.

Ganska fin byggnad faktiskt.

 

 

Kommentera

