En återblick på 2013

Fick en sammanställning på mailen idag med statistik gällande min blogg under 2013. Fanns inte så mycket att läsa eftersom jag inte skrivit särskilt många inlägg detta år, men en del intressanta saker fanns det. Som denna lista över de inlägg som haft flest besökare under 2013:

2013 populära inlägg

Intressant att se är att ett inlägg jag skrev i september 2007 om bostadsannonser, Fräscha badrum, ligger etta på listan. Det har legat etta på listan de senaste åren också. Ännu mer intressant är att detta inlägg inte har en enda kommentar! Man kan undra hur det lyckats bli så populärt.

Klicka på länken nedan för att läsa hela statistiken över min blogg för 2013:

Click here to see the complete report.

 

GOTT NYTT ÅR!

One Response to En återblick på 2013

  1. ThomaS skriver:

    2013 i gott minne, men nu satar vi fullt ut på 2014, som kommer bli vårt bästa år. Vad kan gå fel? Jag hoppas du finner många anledningar till att berätta om livet i Frösunda med vidhängande kommun. CJ, jag behöver inte önska dig Gott Nytt år, jag vet att du får det. Om inte tidigare, hoppas jag vi möts till sommaren för sol och bad på min balkong och strand.

Kommentera

