Mall of Scandinavia tar form

Ja, jag vet att jag skrivit mycket om Arenastaden och Mall of Scandinavia men det händer så mycket där så It’s the Place to be right now. Jag gick där igår och tog så fina bilder som jag ville publicera här, klicka på bilderna för större versioner:

 

Bron från Solna Station till Arenastaden

Bron från Solna Station till Arenastaden

 

Ytterfasaden har börjat sättas upp på det röda stålet

Ytterfasaden har börjat sättas upp på det röda stålet

 

Vattenfalls kontor i de gröna byggnaderna

Vattenfalls kontor i de gröna byggnaderna

 

Ytterfasad börjar sättas upp

Ytterfasad börjar sättas upp

 

Tog mest denna bild för himlen blev så häftig

Tog mest denna bild för himlen blev så häftig

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 Responses to Mall of Scandinavia tar form

  1. R skriver:

    Nu ska du bara hitta ett jobb i Frösunda också, så slipper du någonsin lämna stadsdelen. 🙂

    Själv tycker jag att köpcentrum är så själadödande tråkiga, som att promenera runt i Finlandsfärjor fyllda med Dressmann och juicebarer. Du får ett svårt jobb att sälja in konceptet hos mig… 😉

Kommentera

