Bloggen fyller 7 år idag!

Tänk vad åren går, idag är det exakt 7 år sedan jag skapade denna blogg, Livet i Frösunda! Även om jag inte alls är lika aktiv idag som under de första åren så tycker jag ändå det är värdefullt att bloggen hålls levande. När det finns något som hänt som berör Frösunda eller närområdet så berättar jag det. Måste dock erkänna att det är i konkurrens med andra medier som gjort att tiden för bloggen minskat. Jag har både ett Instagram-konto, en Facebook-sida samt 2 Youtube-kanaler som jag jobbar med regelbundet. När jag skapade denna blogg hade jag inget av de andra medierna, även om jag skapade mitt Facebook-konto några månader efter att jag skapat denna blogg. Medielandskapet förändras och vem vet hur det ser ut om ytterligare 7 år?

7-years

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 Responses to Bloggen fyller 7 år idag!

  1. R skriver:

    Sju år – jag minns det som igår! Hoppas du firar ordentligt. Har du semester nu?

  2. ThomaS skriver:

    Grattis på sjuårsdagen.
    Å ny logga å allt.
    Det är gott att du håller fart på bloggen. Kul att notera vad som händer i och kring min gamla lek- och klubbplats.
    Stort att du bor vid min branta backe där jag började hänga våren 1959.

Kommentera

