Kommentarer avstängda tills vidare

Den senaste månaden har alltmer skräpmail fångats in via skräppostfiltret i min blogg, och senaste veckan har det eskalerat. På bara två dagar kan det ha bildats nära 2000 kommentarer som varit skräppost i filtret och en del kommentarar har även gått igenom filtret och väntat på att jag ska godkänna dem. Under de 7 år jag haft denna blogg har jag aldrig varit med om så mycket skräppost som kommit under de senaste veckorna, inte ens varit i närheten. Därför har jag beslutat att stänga av möjligheten att kommentera tills WordPress löser detta eftersom det uppenbarligen måste ha blivit något tekniskt fel på deras filter som ska stoppa skräppost, fler än jag verkar vara drabbade. Kommentarsfunktionen kommer alltså vara avstängd på obestämd tid, vi får se när jag vågar öppna den igen, men förhoppningsvis ska det inte behöva dröja alltför länge.

Vad har hänt i Frösunda kanske ni undrar. Senaste är att de ska öppna en ny restaurang och pub i Frösunda i området som vetter mot Ulriksdal. Oro har uttryckts för att det kommer bli stökigt kring det huset eftersom det kommer serveras alkohol, vi får se hur det blir med det.

Ny restaurang

I detta bruna hus kommer en ny restaurang med pub öppnas senare i höst.

Kommentarer inaktiverade.

