Längesedan sist

En av mina följare kommenterade mitt senaste inlägg idag och då blev det uppenbart att det var flera veckor sedan jag skrev det senaste inlägget här på bloggen. Jag har haft fullt upp med jobb och annat så jag har inte riktigt haft tid att uppdatera denna blogg. Dessutom har det inte hänt något speciellt i Frösunda som varit värt att skriva om under januari och februari. Det har varit vinter och kallt och mörkt och då blir man inte inspirerad till att vara ute i området och fota och ta reda på saker.

Men vi får hoppas att våren bidrar med inspiration. Det jag ändå fann idag när jag var på väg till jobbet var att HP-huset vid rondellen har fått en ny grön logga på fasaden, i alla fall något att berätta om.

IMG_445111

Kommentera

