Gott Nytt År!

Vill önska er som fortfarande följer denna blogg, ett Gott Nytt År 2017! Sedan 2012 brukar jag varje nyårsafton få statistik till mailen om hur det gått för min blogg under året som gått. Men i år har inte WordPress skickat ut någon sådan statistik. Märkligt. Kanske de slutat med det, men det är synd för det var väldigt kul att kunna publicera statistiken och kunna se tex vilka de populäraste inläggen varit.

Det kommande året fyller min blogg 10 år, vilket naturligtvis är väldigt speciellt. Men mer om det senare under 2017.

gott-nytt-ar-2017

One Response to Gott Nytt År!

  1. Anonym skriver:

    Oj då, redan 10 år som bloggare. Hoppas du kämpar på och sprider information kring ditt område och boende. Jag har nöjet att pyssla med liknande uppgift i mitt område.

Kommentera

