Färgglatt på marken

2008-05-04

Nu är jag tillbaka efter att ha varit bortrest några dagar. Borta bra men hemma bäst som man säger. Detta är också anledningen till att bloggen inte blivit uppdaterad på några dagar. Jag uppdaterar ju inte bloggen varje dag och en del har anmärkt på detta. Vill bara säga till er som klagat att jag skriver när jag har något att berätta, ser ingen anledning att skriva varje dag bara för skrivandets skull. Finns det inget att rapportera om Solna eller Frösunda så finns det ingen anledning för mig att skriva. Frösunda är ett litet område och det händer inte så mycket här att man kan skriva om det varje dag.

När jag kom hem igår till Frösunda möttes jag av dessa färgglada bilder som några hade målat på trottoaren här utanför. Kul med lite färg.

 Färggata

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,